Denko nr 4/2017


 Hej,
Kolejny post ze zuzyciami moimi i rodzinki. Sadze ze dluzszy czas kolejnego nie bedzie bo z powodu wakacji szkolnych w UK nie bede miala czasu na zbieranie i opisywanie naszych zuzyc;)  Zapraszam :)

Lubilam i wroce .Polecam
Sredniak. Moze kupie inna wersje.
Bubel. NIe lubilam i Nie polecam!





  1. Superdrug. Chusteczki do demakijazu z olejkiem arganowym - Dobrze zmywaja podklad i makijaz oczu. Nie wysusza buzi i nie uczula. Zapach maja intensywny - przypomina mi orzechy makadamia. Za mocny dla mnie teraz w ciazy.
  2. Oriflame EcoBeauty. Tonik - zawieral wode rozana polaczona z woda rumiankowa (hudrolatem rumiankowym). Seria EcoBeauty posiada atest Ecocert i skladniki pochodza z organiczych zrodel. Dobrze tonizowal, odswiezal. Bardzo wydajny i ma poreczny atomizer.Polecam
  3.  Garnier.SkinActiv. Krem z woda rozana do skory wrazliwej. - Lubie. Kupilam juz nastepne opakowanie. 96% skladnikow jest organicznych. Dobry na dzien pod makijaz i na noc.
  4. Nivea Kremowy ,delikatny zel do mycia buzi do c.wrazliwej - pachnie jak tradycyjna nivea. Nie wysusza buzi i nie podraznia nawet oczu. Uwielbiam i kupilam juz nastepna tubke.
  5. Dead Sea Spa Magic Boosting Mask, Maska do c.suchej/wrazliwej- miniaturka ,25ml za ok 4 funty. Starczylo na 5 uzyc. Ma w skladzie m.in.:Wode Morska, Bloto z Morza Martwego, Gliceryne, Shea Butter, Rumianek, Allantoina, Ekstrakt Roobos, Witamine E.  Pozostawia buzie wygladzona i odzywiona. Polecam
  6. Lirene Krem pod oczy do cery wrazliwej- podobno o 72% podnosi poziom nawilzenia skory w okol oczu ;) Przyjemnie sie go uzywa. Nie uczula. Nawilza, choc nie wiem czy akurat na 72%;) . Wydajny. Tani. Jak kiedys go jeszcze znajde to kupie ponownie
  7. Oriflame. Love Nature. Naturalny olejek herbaciany- moj wybawca. Przysusza krostki ale nie wysusza przy tym skory. Dziala antybakteryjnie. Krostki szybciej znikaja i goja sie. Tani. Kupilam ponownie :)
  8. The Body Shop. Maska veganska Boosting Mask z Aloesem i olejkiem z rozy i platkami rozy. - Bardzo ja lubilam. Wyglada jak rzadki dzem ;) Przyjemnie odswieza i wygladza buzie. Bardzo wydajna i bardzo droga. Troche az zanadto droga. Nie wiem czy wroce z powodu ceny jednak polecam. 




    9. Norwegian Formula, Gleboko nawilzajacy balsam do ciala do skory wrazliwej i suchej. bez
        zapachu- Moj wybawiciel w pierwszym trymestrze ciazy. Musialam po 3 latach odstawic
        wszystkie oliwki ktore uzywalam do nawilzania ciala bo kazda jedna byla za mocno pachnaca. ;)
        Ten balsam silnie nawilza nawet bardzo sucha skore jak moja i NIE MA ZAPACHU!Wspaniale.
        Nie uczula.Kupilam juz kolejna butelke.
  10. Sensodyne- jedna z ulubionych past do wrazliwych zebow. Polecam
  11. Kind Natured Krem do rak - zawiera maslo shea i orzechy makadamia. Pachnie dosc
        intensywnie maslem shea. Slodko. Dobrze nawilza suche dlonie ale malo wydajny. 97%
        skladniow ma naturalnych. Tani. Polecam.
  12. Bourjois Aqua Laquer - Wciaz polecam o ile go znajdziecie bo byl wycofywany.Nawilza.
  13. Johnsons Baby Mydla z miodem- delikatne o krotkim skladzie z miodem i olejkiem. Zupelnie
        wcale nie wysusza skory. Skora po nich jest miekka i przyjemna w dotyku. Nadaje sie do calej
        rodziny. Do tego sa tanie- 4pak za 1 funt. Polecam :)
  14. Garnier Szampon z owsem do s.wrazliwej- wciaz lubie i kupuje kolejne opakowania. Polecam
  15. Bennetts Krople nawilzajace do kapieli- od pierwszego dnia zycia dziecka. Nawilzaja delikatna
       sucha i egzemowa skore. Opisywalam je TUTAJ. Polecam gdy Wasz maluch ma sucha skore. :)



Znacie ktorys produkt?
Milego Dnia:)


30 komentarzy:

  1. Miałam kiedyś ten olejek herbaciany z Oriflame i bardzo go lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olejek herbaciany zdecydowanie się przydaje w domu;)

      Usuń
  2. Jestem bardzo ciekawa serii Ecobeauty z Oriflame, dlatego zamówiłam sobie krem do twarzy:) Zainteresowałaś mnie tą maską z TBS :) Uwielbiam szampony Garniera :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To dla mnie zupelnie nowe produkty

    OdpowiedzUsuń
  4. toniku z oriflame nigdy nie miąłam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam tylko tej Eko :) Obecnie prawie toników nie używam;)

      Usuń
    2. ja staram się być w tym używaniu regularna;)

      Usuń
    3. jakie plany na weekend?:)

      Usuń
    4. Książka:) i zabawy z dziecmi:)

      Usuń
    5. u Was też tak gorąco?

      Usuń
  5. Spore denko. Ja nie miałam okazji testować żadnego z tych produktów

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam niczego i nie wiedziałam, że Oriflame ma bardziej naturalną serię kosmetyków ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ma ale ja testowałam dotąd tylko tonik .

      Usuń
  7. Nie wiem, czy to ten sam olejek herbaciany, ale jako nastolatka mama mi zamawiala z Oriflame cala serie herbaciana na tradzik, byl tez taki korektor, ktory mial jedna koncowke zielona a druga w kolorze podkladu :-)
    Szampon owsiany z Garniera mam i lubie :-) Mam tez te mydelka z J&J i tak jak za ta firma nie przepadam, tak te mydelka sa super :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak ,wciąż maja te serie i korektor tez. Niedawno wykończyłam właśnie ten zielono-bezowy korektor . :)

      Usuń
  8. Nie używałam żadnego z nich ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dżonson bejbi rządzi zawsze i wszędzie 😉😉😉

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam olejek z drzewa herbacianego :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ile dobroci. Dobrze, że nie trafił Ci się żaden bubel :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak tym razem udalo sie obyć bez bubli.

      Usuń
  12. Nie miałam żadnego z tych kosmetyków ale te chusteczki do demakijażu mnie zaciekawiły!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi sie ze Superdrug sugeruje sie marka Garnier ale tak czy inaczej ich chusteczki skutkują i są tańsze :)

      Usuń

Dziekuje za przeczytanie mojego postu. Moze zostawisz komentarz:-) Milo bedzie poznac twoje zdanie na ten temat:-)

Nie musisz zostawiac linkow bo odwiedzam komentujacych :-)