Oriflame Colour Soft Lipstick ''Sweet Rose''

Hej,
Chcialabym dzisiaj opowiedziec Wam troche o pewnym produkcie do ust Oriflame, ktory bardzo pozytywnie mnie zaskoczyl. Chodzi o Colour Soft Lipstick w odcieniu ''Sweet Rose'' czyli nawilzajaca szminke w wykrecanej kredce.


Dane techniczne:
  • forma : wykrecanej /automatycznej grubej kredki
  • Formula: nawilzajaca
  • Pojemnosc: 2,8g
  • Ilosc kolorow dostepnych: 5 (bez, brzoskwinia, roz, czerwien, ciemny roz/sliwka)
  • Sklad (pochodzi ze strony producenta klik) :
    RICINUS COMMUNIS SEED OIL, ETHYLHEXYL PALMITATE, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, CANDELILLA CERA, BIS-DIGLYCERYL POLYACYLADIPATE-2, MICA, COPERNICIA CERIFERA CERA, CERA ALBA, OZOKERITE, HYDROGENATED POLYISOBUTENE, CAPRYLYL GLYCOL, PHENOXYETHANOL, PARFUM, TOCOPHERYL ACETATE, GERANIOL, CITRONELLOL, TIN OXIDE, BENZYL SALICYLATE, LINALOOL, EUGENOL, CI 77891, CI 15850, CI 77491, CI 77492, CI 77499, CI 19140

Ja posiadam odcien ''Sweet Rose'' czyli soczysty, malinowy roz :)

Moje Zdanie:
Wszyscy wiemy jak to jest z katalogowymi kosmetykami. To wielka ruletka czy trafi sie cos fajnego czy bubel. Jednak z marki Oriflame mam kilka, swoich ulubionych produktow, ktore naprawde sa warte polecenia. Ta oto szminka stala sie kolejnym, moim ulubiencem. 
Stwierdzilam, ze koniecznie musze Wam o niej opowiedziec, poki sa na nia rozne, wakacyjne promocje:) 

  •  Super nawilza. To najmocniej nawilzajaca szminka ze wszystkich dostepnych w Oriflame. Przewyzsza nawet Giordani Gold. Idealna przy suchych ustach;)
  • Bardzo prosto sie naklada dzieki formie grubej kredki
  • Napisy sie nie scieraja (!) pomimo iz od miesiaca siedzi u mnie w torbie i jej nie oszczedzam;)
  • Utrzymuje sie 2-3 h lub do pierwszego posilku. Jak na nawilzajaco-koloryzujacy sztyft - to dlugo! 
  • Pachnie! Jak rozane putpuri.. Mi sie podoba. Ciekawe czy inne wersje pachna zgodnie z nazwa?
  •  Zywy ,soczysty kolor - idealny na sloneczne, letnie dni! 
  • Ciagle w pomocji. Ja kupilam za ok. 4 Funty- taniutko :)
  • Wydajna. Prawie codziennie jest na moich ustach a zuzycie nieduze. 




Podsumowanie:
Noszenie jej to sama przyjemnosc. Odzywia i nawilza usta jak balsam ale kolor ma zywy jak szminka. Do tego slicznie pachnie. Na pewno warto ja sobie kupic, jezeli mamy suche usta:) 
Polecam i Milego Dnia:)

11 komentarzy:

  1. ale ładnie usteczka w tym odcieniu wyglądają:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi również podoba sie ten kolor,taki żywszy-letni :)

      Usuń
  2. Pięknie prezentuje się na ustach! Muszę chyba zainwestować :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam :) świetnie sie spisuje:)

      Usuń
  3. Produkt świetny, doskonale spełnia swoje zadanie i przy letnich upałach nawilża podrażnione słońcem usta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie nawilza. Ja mam suche usta caly rok;)

      Usuń

Dziekuje za przeczytanie mojego postu. Moze zostawisz komentarz:-) Milo bedzie poznac twoje zdanie na ten temat:-)

Nie musisz zostawiac linkow bo odwiedzam komentujacych :-)