Salatka z Tortelini- Dobra na Weekend;)




 Hej,
Lubie przekasic sobie salatke od czasu do czasu. Jezeli macie ochote zrobic na weekend salatke a szukacie nowego pomyslu to ostatnio znalazlam przepis na szybka i prosta salatke z makaronem typu tortelini. To juz 2 salatka z makaronem, ktora zrobilam. Przepis na pierwsza salatke z makaronem tutaj.  Salatka z tortellini jest naprawde taniutka a takze ma ciekawy smak. Polecam :)






Co potrzebujemy?
-1 paczka makaronu Tortelini 250g (moj byl z serem i grzybami)
- 15 dag szynki (ja kupilam  ''szynke gotowana'' polecana do salatek przez ekspedientke)
-pol papryki
-pol cebuli lub mniej (ja dalam 1/3 cebuli)
-1 male opakowanie gestego jogurtu greckiego
- okolo 20 sztuk marynowanych pieczarek (lub wiecej jak lubicie)
-sol i pieprz




Co robimy?
  1.  Szynke (bez skorek) ,papryke ,pieczarki i cebule kroimy w kostke
  2. Cebule sparzylam dodatkowo wrzatkiem aby w smaku byla delikatniejsza 
  3. W miedzyczasie krojenia , gotujemy makaron tortellini i studzimy
  4. Gdy tortellini ostygnie dodajemy go do pozostalych skladnikow i mieszamy 
  5. Jogurt  grecki dosmaczamy sola i pieprzem i dodajemy do salatki. Mieszamy dokladnie.
 To chyba moja najprostsza i najszybsza salatka do zrobienia. Szybsza jest tylko Salatka bez krojenia z tunczykiem (klik). Salatka z tortelini bedzie czesciej u mnie w domu na pewno.

Gotowe! Smacznego! 

17 komentarzy:

  1. Może być fajna, zrobię taką obowiązkowo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pyszności :) Uwielbiam "makaronowe" sałatki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dopiero poznaje ich potencjał ale zasmakowały mi :)

      Usuń
  3. Lovely post dear, I'm also in love with the photos ♥
    I'm following you, would you like to follow me back, I would be glad and we can become good blog friends? ^_^
    www.limitededitionlady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo często robię taką sałatkę, ale bez szynki, za to z kukurydzą, ogórkiem, pieczarkami i papryką ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoja wersja mogłaby mi bardzo zasmakować :)

      Usuń
  5. Bardzo ciekawa sałatka, jeszcze takiej nie robiłam i na pewno muszę nadrobić zaległości ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam serdecznie. Czasem warto spróbować czegoś nowego. Ja ostatnio ciągłe szukam nowych,ciekawych przepisów :)

      Usuń
  6. Bardzo lubię takie sałatki z tortellini, są bardzo sycące i w zasadzie można wrzucić wszystko, co się nawinie w lodówce :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wlasnie szukalam przepisu na jakas nowa salatke :)

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje za przeczytanie mojego postu. Moze zostawisz komentarz:-) Milo bedzie poznac twoje zdanie na ten temat:-)

Nie musisz zostawiac linkow bo odwiedzam komentujacych :-)