Baza pod cienie E.L.F


Hej.
Dzis bedzie troche o bazie pod cienie marki E.L.F.
Mialam w swoim zyciu kilka baz i niewiele sie u mnie sprawdzilo. Wiekszosc baz jakie znam dziala na zasadzie ''zmatowienia tlustej powieki'' jakby posiadanie takowej bylo od razu pewne. Ja mam skore sucha nawet na powiekach i zmatowienie jej nie wchodzi w rachube. Dlatego unikalam baz przez dluzszy czas i nie uzywalam za czesto cieni.
Jednak niedawno dalam szanse bazie marki E.L.F , ktora kosztowala niewiele bo 3 funty. Dodatkowo jest ona w opakowaniu a la blyszczyk z wygodnym aplikatorem co duzo bardziej mi odpowiada niz grzebanie palcem w sloiku.
Opowiem Wam jak sie u mnie sprawdza.

Producent zapewnia ze :
  • Baza wygladza powieki i przedluza trwalosc cieni jednoczesnie zapobiega rolowaniu sie cieni
  • Baza nie byla testowana na zwierzetach
  • Moze byc uzywana przez 6 miesiecy od otwarcia opakowania
  • pojemnosc- 3 ml  
  • cena- 3 funty
  • Kolor uniwersalny/neutralny
  • Kazdy produkt  jest zapakowany w kartonik wiec mamy pewnosc swiezosci kosmetyku




 Opakowanie wyglada schludnie.


gora: wyglad aplikatora
dol: kolor bazy (prawie zlewa sie ze skora)

Moje zdanie:
Bardzo polubilam uzywanie tej bazy.
Aplikatorem robie kilka ''kropek'' na powiekach i rozsmarowuje palcem.
Baza nie wplywa na kolor cienia do powiek co oznacza ze kolor cieni nie jest z baza intensywniejszy niz bez niej ani nie zmienia sie. Baza nie jest mokra wiec nie tworza sie plamy z cieni. Cienie na baze nakladaja sie wygodnie, gladko i bez problemu sie rozcieraja.
Baza wyraznie wydluza trwalosc cieni.
Zauwazylam ze trwalosc moich cieni zwiekszyla sie dwukrotnie gdy mam baze na powiekach.
Bez bazy cienie po ok. 5 h sa zrolowane i wytarte i wygadaja jak kilka zrolowanych kresek;)
Z baza, po calym dniu czyli ok.8-9h ,cienie wciaz wygladaja przyzwoicie. Sa odrobine bledsze niz zaraz po nalozeniu ale trzymaja sie niezle. Musze dodac ze mam gleboko osadzone oczy co wiaze sie z tym ze skora roluje mi sie na powiekach a mimo to cienie nie sa wytarte.
Polecam serdecznie. 


Probowalyscie juz bazy E.L.F?
Lubicie uzywac baz pod cienie? 

Milego Dnia:)

6 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Tak, troche przycichło o tej marce w internecie na youtubie i blogosferze. Ale tu w UK wciąż jest dostępna w sprzedaży, należy do niższej cenowo-średniej polki wiec wiele osob chętnie po nie siega. Ja tez nie lubie przepłacać. Ten produkt pokazał ze można kupic po niskiej cenie cos fajnego . polecam :)

      Usuń
  2. oj nie miałam nic z tej marki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. A gdzie cos z ELFa mozna u nas kupic ? Pamietam, jaki byl kiedys na nia szal ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie w Superdrugu jest szafa ELF, od kilku miesiecy.

      Usuń

Dziekuje za przeczytanie mojego postu. Moze zostawisz komentarz:-) Milo bedzie poznac twoje zdanie na ten temat:-)

Nie musisz zostawiac linkow bo odwiedzam komentujacych :-)